Известие

Collapse
No announcement yet.

след смяна на деботомер-прекъсва,пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Разходи се до София, да я погледнат при Бобо или при Лисан... не се мъчи и ти и колата.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #32
      След като колата е ок,не мога да разбера какъв е зора до я припомпваш на место в 2-3000 обороти.
      146 JTD-2000г.
      Punto 1.2

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        пуши само когато прекъсва в рамките на 1000 оборота(от 2000 до 3000)
        Не знам какво имаш в предвид под прекъсва но това са подробности донякъде.Предлагам ти да провериш въздушният път след турбото за омасляване.Ако пазиш старият дебитомер провери и него.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от monimsl Покажи съобщение
          След като колата е ок,не мога да разбера какъв е зора до я припомпваш на место в 2-3000 обороти.
          много пуши,колега,тва ме притеснява
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
            Разходи се до София, да я погледнат при Бобо или при Лисан... не се мъчи и ти и колата.
            ако може и координати някви,ще съм много благодарен
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #36
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=9045

              Comment


              • #37
                прай ми впечатление,че и турбото се включва по-късно към 3000 об.,преди още на 1800-2000 ме изстрелваше
                Last edited by undy; d.m.y г., 14:10.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                  ....Предлагам ти да провериш въздушният път след турбото за омасляване.....

                  Самото турбо -да, трябва да погледне, но
                  след турбото?
                  Това за какво е критерии?
                  Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                  Avensis 2011 -2.0 D-4D

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
                    Самото турбо -да, трябва да погледне, но
                    след турбото?
                    Това за какво е критерии?
                    Би могло да обясни евентуално припушването при високи обороти.Също има логика да обясни прекъсването/малко вероятно но все пак/.Другият вариант е турбото да изпуска масълце в изпускателните тръби.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment

                    Working...
                    X